Ani z mého chování, když jsem byla malá, nebylo úplně jasné, že bych se jednou chtěla motorsportu věnovat. Bála jsem se šlápnout bosou nohou na trávu. Byla jsem velmi opatrná a bojácná.
Minikáry se dědí. Aby si ji člověk udržel, je potřeba odjet určitý počet závodů. Vypadalo to, že by později mohla závodit moje sestra. V tu dobu se objevila volná minikára, kterou bylo potřeba stáhnout, protože jich byl nedostatek. Původně jsem měla minikáru jen na dva roky podržet a odjet pár závodů, aby pak mohla závodit sestra. Mě ale závodění nečekaně chytlo a rodiče pak museli shánět druhou minikáru.
Co bylo nejtěžší při přechodu z minikáry na velkou rallye?
Rozdíl je v podstatě ve všem. Ovšem velký přínos z minikár je pro mě stopa, která je velmi důležitá, dá se na nich hezky naučit. Je to totiž to jediné, co vám může pomoct ve chvíli, kdy vás pohání akorát gravitace.
Největším úskalím při přechodu byl rozhodně věk. Když jsem začínala jezdit v autě, byla jsem hodně malá. Třináctiletý mozek není úplně schopný pochopit, jak mají být které úkony provedené. V minikáře je jen brzda a volant. Oproti tomu v autě musíte sledovat a ovládat miliardu věcí, což pro mě bylo velmi náročné.